tisdag 4 december 2012

The Time Team Guide

Titel: The Time Team Guide To the Archaeological Sites of Britan & Ireland
Språk: Engelska
Författare: Tim Taylor
Utgivningsår: 2005
Antal sidor: 320
Baksidetext: -



Min kommentar: Den här boken hittade jag faktist av en slump på biblioteket. Och då jag älskar TV-serien "Time Team" så var jag ju bara tvungen att ta hem den och kika igenom boken. Och det är vad jag har gjort. Kikat igenom den. Boken tar upp olika platser som Time Team besökt genom åren, och ger en helhetsbild av utgrävningsplatsen.

Den här boken är ingen bok man sträckläser precis. Nej det är mer en bok som står där så fin i bokhyllan, och när lusten faller på så plockar man fram den och så läser man om en utgrävning eller två. Om jag skulle vilja ha den boken i min bokhylla? Såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar