måndag 19 augusti 2013

Vecka 46

Antal veckor: 46
Antal lästa böcker: 109 st
Antal böcker jag ska ha läst: 124,2 st

Den här veckan har jag kämpat. Som tur var så hittade jag och S på jobbet ett gäng tunna böcker. För att jag ska ha någon chans att komma ikapp. Målet var faktiskt att läsa tio böcker utöver de 2,7 som jag har som mål att klara. Och har man häften på en 40-50 sidor, ja då funkar det. Ett sådant läser jag ju på bussen till jobbet. Och sedan ska jag ju hem på eftermiddagen... Och så kan jag läsa lite på kvällen innan jag släcker lampan. Nu kom jag inte riktigt upp i det målet, men jag var inte långt ifrån. Även den här veckan har jag lite tunnare böcker att ta tag i, så jag bör kunna läsa ikapp lite till... Den här veckan har jag inte heller något guidemanus att sätta tänderna i. Ligger dock fortfarande ca 15 böcker minus...

Men, jag kämpar vidare! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar