måndag 12 augusti 2013

Vecka 34-45

Vilken jättesvacka jag haft i det här projektet! Jag har inte redovisat något sedan vecka 33 i projektet, och jag har inte läst en bok på en 10 veckor tror jag att jag fick ihop det till! Men, vecka 45 i projektet så fick jag ett ryck och tänkte att nu får jag bannemej sätta fart. Så ser det ut just nu:

Antal veckor: 45
Antal lästa böcker: 98 st
Antal böcker jag ska ha läst: 121,5 st
Som ni ser så ligger jag inte mindre än 23,5 böcker efter. Det lär jag ju aldrig nånsin komma ikapp. Inte med tanke på att jag har en hel del tjocka böcker kvar att läsa. Flera av dem på engelska. Men, jag kämpar på och ser hur långt efter jag hamnar när det väl kommer till kritan! Och så har jag ju alla de där andra böckerna jag gärna vill läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar