måndag 20 maj 2013

Vecka 32-33

Jag måste verkligen skärpa till mig vad gäller de här veckorapporteringarna. Anledningen till att jag missade förra veckans rapport var att jag under vecka 32 inte läste en enda bok. Så är det! Men, jag ska ändå köra en månadsrapport, efter att ha hållt på i 8 månader med det här projektet. Och jag känner att om jag ska en liten ynka chans så måste jag ligga i nu. För nu börjar de här tunna häftena ta slut. Och hur ska jag klara av att läsa en tre tjocka böcker i veckan? Det är ju helt omöjligt! Men, nu till statistiken för vecka 32 (månad 8):

Antal veckor: 32
Antal lästa böcker: 84 st
Antal böcker jag ska ha läst: 86,4 st
Antal lästa sidor månad  8: 1 092 sidor
Antal lästa sidor totalt: 9 408 sidor

Antal veckor: 33
Antal lästa böcker: 90 st
Antal böcker jag ska ha läst: 89,1 st

Tack vare att jag igår söndag avslutade en bok samt kämpade mig igenom ytterligare fem stycken så är jag ikapp. Jag ligger en bok före! Nu ska det villigt erkännas att det var ett par halvtunna häften inblandade i gårdagens maratonläsande. Annars hade jag aldrig ro ihop det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar