onsdag 1 januari 2014

Sammanfattning 2013

Nu när vi gått in på ett sprillans nytt år är det väl dags att göra någon slags sammanfattning. Jag gav ju (tillfälligt?) upp mitt bokprojekt som ju är anledningen till den här bloggen. Men, vad ska man göra när man inser att läslusten är borta. Helt och hållet. Nu har jag bestämt mig för att jag nog ändå vill fortsätta läsa böckerna vi har i butiken på jobbet, men jag ska inte ha något datum satt för NÄR det ska vara klart! Fast självklart vore det ju kul om jag var klar till årsskiftet i år... Men, som sagt, det är inte hugget i sten. Nu till lite statistik. Då jag inte har min bokpärm med mig till Västergötland där jag nu befinner mig och jag vill få gjort det här inlägget på årets första dag så har jag gått igenom bloggen lite snabbt och räknat. Jag kan bli tvungen att redigera detta sedan! Men, nu kör vi:

Under 2013 har jag läst:
bokprojektet: 79 böcker
inhoppare: 38 böcker
ljudböcker: 2 böcker
TOTALT: 119 böcker som jag läst/lyssnat på

Om vi då går in på antal sidor som jag läst så får jag det till:
bokprojektet: 10 423 sidor
inhoppare: 12 048 sidor
TOTALT: 22 471 sidor

Jag har inte riktigt tänkt igenom om jag ska ha något mål med antal lästa böcker i år. Men ge mej nån dag eller två så har jag nog klurat klart på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar