onsdag 3 april 2013

Vecka 26

Här kommer en något försenad veckorapport. Var på G att få iväg det i måndags faktiskt, men då upptäckte jag att jag inte noterat någonstans hur många sidor de två sista böckerna var på. Eller jo jag har ju noterat, men denna notis låg hemma i Småland, och jag var ju på besök hemma i Trollhättan. Visst är det lite förvirrande det där. Hemma i Småland och hemma i Trollhättan. Men, så här är det. Jag är född och uppvuxen i Trollhättan, så det kommer alltid vara hemma. Bor sedan maj 2011 i Småland, och nu är ju då även Småland hemma... Och igår när jag kom tillbaka till Småland efter lite påskledigt hemmavid så orkade jag faktiskt inte blogga. Fast nu inser jag ju att jag faktiskt inte behövde veta hur många sidor jag läst...
 
Men nu åter till hur jag ligger till i bokläsandet...
 
Antal veckor: 26
Antal lästa böcker: 70 st
Antal böcker jag ska ha läst: 70,2 st

Aj aj. Jag ligger alltså knappt en halv bok efter. Ja ja. Bara att ta tag i det hela igen och sätta igång att läsa ordentligt! Får väl utnyttja buss- och båtresorna den här veckan till och från jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar