onsdag 17 april 2013

Vecka 28

Jag vet att jag återigen är sent ute med min lilla veckorapport. Men, jag skyller förseningen på att jag varit på studieresa med jobbet måndag-tisdag. Och jag har dessvärre varit alltför trött att skriva under dessa två dagar. Och visst, jag hade väl kunnat gjort ett inlägg i förväg och sedan publicerat det som i måndags, men då hade jag inte fått med rätt antal sidor och sånt, eftersom jag brukar läsa lite på kvällen innan jag somnar... Men, nu är jag hemma igen, full med intryck efter en kul resa till Landskrona-Ven.

Antal veckor: 28
Antal lästa böcker: 77 st
Antal böcker jag ska ha läst: 75,6 st
Antal lästa sidor månad  7: 1 016 sidor
Antal lästa sidor totalt: 8 316 sidor

Pustar ut då jag inser att jag är i fas, men känner samtidigt att jag fortfarande måste lägga på ett kol. Det är ju förbannat också att jag fått tag på Cityakuten säsong 1-4 och nu plöjer igenom ett par-tre avsnitt varje kväll. Det stör ju lite i mitt läsande... Fast å andra sidan kan jag ju inte sitta med näsan i en bok hela tiden heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar