lördag 8 november 2014

Månadsrapport: Oktober

Oktober månad var en alldeles förskräckligt dålig läsmånad. Ynka två böcker mäktade jag med. Efter The Island skulle jag läsa en bok i bokprojektet och helt plötsligt var läslusten som borta. Nu kände jag det där tvånget igen. Att jag inte läser en bok jag verkligen vill, utan en bok jag liksom bara måste beta av. Visst, jag skulle kunna lägga av, men samtidigt vore det ju otroligt roligt om jag faktiskt klarade av att läsa alla de där böckerna. Även om det känns som ett evighetsprojekt i och med att museichefen hela tiden tar in nya böcker...

Antal böcker: 2

55 Victoria Hislop - The Island
56 Kjell Lundin - Pemmikan en hårdkokt historia

Antal lästa sidor: 744
Genomsnitt/dag:  24 sidor
Genomsnitt/bok: 372sidor
Roman: 1
Klassiker: -
Biografi: -
Fakta: 1

Bokprojektet: 1
Kaosutmaningen: -

Författare
Kvinnor : 1
Män: 1
Duo: -

Originalspråk (engelska): 1
Författare jag inte läst innan: 2
Biblioteksböcker: 2
Böcker i bokhyllan: -

Den här månaden blir det inget månadens bästa och sämsta mm, då jag läst alldeles för få böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar