måndag 26 november 2012

Vecka 8

Den här veckan blev jag klar med projektets andra tungviktare nämligen boken om Fridtjof Nansen!  Det är bara det att min kollega gav mej ytterligare en tjock bok att läsa. Men, den här boken är på svenska och går det som jag vill så är den utläst till nästa söndag!

Nu till läget
Antal veckor: 8
Antal lästa böcker: 25 st
Ska ha läst: 21,6
Antal lästa sidor i projektet månad 2: 935 sidor
Antal lästa sidor i projektet totalt: 3528 sidor

Ett förtydligande: Stämmer inte antal sidor och böcker, om du roat dig med att gå igenom inlägg för inlägg? Det beror på att jag kanske inte hunnit recensera ett par böcker än! Men med tanke på att jag är gammalmodig så för jag även statistik i ett block, där jag skriver upp varje bok jag läst klart och antal sidor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar