måndag 23 september 2013

Vecka 51

Då jag ju tagit beslutet att inte läsa alla de där böckerna inom en viss tid, så blir det här den sista veckorapporten. Nu när jag ser att jag faktiskt hållt på i 51 veckor, känns det ju nästan lite dumt. Jag skulle självklart hållt ut ytterligare en vecka. Då hade jag ju kört i ett år i alla fall. Men, beslutet är taget, och vetskapen om att jag nu läser böckerna i min egen takt, så känns det riktigt bra.

Men under de här veckorna har jag i alla fall hunnit med att läsa:
115 böcker eller 2.25 böcker/vecka
13963 sidor eller 263,5 sidor/vecka
Lägg därtill de andra böcker jag läst. Så i det stora hela är jag sjukt nöjd med mitt läsande!

Jag kommer självklart fortsätta att blogga om böckerna jag läst. Kanske blir det någon form av rapport av hur många böcker jag läst, men det blir inte mer än månadsvis i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar