torsdag 2 mars 2017

Månadsrapport Februari

Årets andra månad är till ända, och det är dags att försöka ge sig på någon form av sammanställning av månadens lästa böcker.

Den här månaden blev det knappt några böcker lästa alls...

Antal lästa böcker: 3
10. J.K. Rowling - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
11. Jack London - Skriet från vildmarken
12. P.D. James - Onaturlig död

Antal lästa sidor: 712
Genomsnitt/dag: 25,4
Genomsnitt/bok: 237
Snittbetyg: 4
Påbörjade serier: -
Ingående serier: 2
Avslutade serier (senast utgivna/senast översatta): -

Biografi: -
Chicklit/Feelgood: -
Deckare/Kriminalroman:1
Drama: 1
Fakta: -
Fantasy: 1
Historisk roman: -
Skräck/Thriller:-
Klassiker: 1
Ungdom: 2
Bokcirkel: -

Författare
Kvinnor: 2
Män: 1
Duo: -

Originalspråk svenska: -
Originalspråk engelska: 1
Författare jag inte läst tidigare: -
Biblioteksböcker: 2
Böcker i bokhyllan: 1
Lånade av vänner: -
Inbundna: 3
Danskt band: -
Pocket: -
Ljudbok: -
E-bok:-

Då jag läst ynka tre böcker den här månaden, väljer jag att inte ha med Månadens bästa, sämsta, överraskning, besvikelse och otäckaste. Men, jag kan säga som så att det var tre bra böcker jag läste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar