måndag 2 mars 2015

Månadsavslut januari och februari

Men det här började ju bra. Halvvägs in i februari insåg jag att jag glömt att plita ner ett månadsavslut, så jag bestämde mig för att strunta i januariavslutet och slå samman januari med februari. Det har dock inte varit något överdrivet läsande så här de två första månaderna. Jag har liksom inte orkat läsa helt enkelt. Men nu har läslusten börjat komma tillbaka...

1. Linus Jonkman - Introvert-den tysta revolutionen
2. Po Tidholm, Agneta Lilja - Celebrating the Swedish way
3. Himmelskt Gott 2
4. Nora Roberts - Doft av rosor
5. Urban Wråkberg, Gunilla Lindberg-Wada - An Arctic Passage... 
6. Julian Barnes - Arthur & George
7. Jo Baker - Huset Longbourn



Antal böcker: 7
Antal lästa sidor: 1 726
Genomsnitt/dag: 29
Genomsnitt/bok: 247
 
Roman: 3
Klassiker: -
Fakta: 4

Bokprojektet: 3

Författare
Kvinnor: 2
Män: 2
Duo: 2

Originalspråk (engelska): 2
Författare jag inte läst innan: 6
Biblioteksböcker: 6
Böcker i bokhyllan: -
Lånade av vänner: 1

Månadens bästa: Huset Longbourn
Månadens sämsta: -
Månadens överraskning: -
Månadens besvikelse: -
Månadens otäckaste: -

Kommentar:
Om månadens bästa: Jag älskar att få veta mer om de "på golvet".
Om månadens sämsta: Jag läste mest "fackböcker", och de tycker jag är svåra att bedöma som bra och dåliga... Så det var ingen av de skönlitterära böckerna som var dåliga.
Om månadens överraskning: Se "om månadens sämsta".
Om månadens besvikelse: Det var ju som sagt så få böcker jag läste och det var ingen som jag blev besviken på.
Om månadens otäckaste: Det var ju som sagt så få böcker jag läste och det var ingen som var otäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar